saldavo
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:02, 17 Lis 2009 Temat postu: Exori Bubble |
|
|
w Data/Spells/Scripts robimy plik bubble.lua
piszemy w nim
Kod: | local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 25)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6, -150)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 3, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end |
w pliku Data/Spells/Spells.xml dopisujemy linijke pod czarem np. exevo gran mas frigo
Kod: | <instant name="Bubble" words="exori bubble" lvl="100" maglv="15" mana="700" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="bubble.lua"><vocation id="4"/><vocation id="8"/></instant>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|