saldavo
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:54, 17 Lis 2009 Temat postu: Exori Brum |
|
|
w Data/Spells/Scripts tworzymy plik brum berserk.lua
piszemy tam
Kod: | local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 34)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)
min = -(level * 154) / 5
max = -(level * 269.5) / 5
return min, max
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues")
local arr = {
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 2, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end |
w pliku Data/Spells/Spells.xml dodajemy te linijke pod czarem np. exevo gran mas frigo
Kod: | <instant name="Brum Berserk" words="exori brum" lvl="150" maglv="12" mana="550" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="brum berserk.lua"><vocation id="4"/><vocation id="8"/></instant> |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saldavo dnia Wto 18:59, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|