saldavo
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:51, 17 Lis 2009 Temat postu: Exevo Gran Mas Sound |
|
|
w Data/Spells/Scripts robimy plik sound.lua
piszemy w nim
Kod: | local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 23)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -300, -1.6, -300)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end |
w pliku Data/Spells/Spells.xml dodajemy te linijke pod czarem np. exevo gran mas frigo
Kod: | <instant name="Sound" words="exevo gran mas sound" lvl="150" maglv="20" mana="800" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="sound.lua"><vocation id="2"/><vocation id="1"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/></instant> |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saldavo dnia Wto 18:59, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|